تشریح مجازی: جایگزینی به جای تشریح اجساد واقعی
افسران سایبری

 

مزیت شگفت آور و آنچه این صفحه را از تشریح اجساد واقعی تمایز می کند توانایی شما برای دیدن مقاطع بدن در جهات مختلف است. برای مثال شما می خواهید بدانید که اگر یک جسد برش عمودی در خط وسط بدهید، حالا محل برش چگونه دیده می شود و اعضا در این برش نسبت به هم چه موقعیتی دارند. (چیزی شبیه به برش های سی تی اسکن و ام آر آی)

 کلاس آناتومی دانشگاه استنفورد نیز به این گجت مجهز است. آنها ذکر می کنند که استفاده از این گجت تاثیر مثبتی روی آموزش دانشجویان داشته است و این نکته را در کلاس های آموزش مجازی ای که به رایگان برگزار می کنند نیز با افتخار اعلام کرده اند. البته فراموش نکنید که وجود این ابزار، نیاز به کلاس های تشریح با جسدهای واقعی را حذف نمی کند، اما کمک بزرگی برای آموزش بهتر این درس سخت در پزشکی به حساب می آید.

از گذشته های دور تاکنون، دانشجوی پزشکی را با یک کتاب اطلس آناتومی زوبوتا زیر بغلش شناخته و برای آموزش هم از کالبدشکافی اجساد استفاده کرده اند، اما کم کم تبلت ها و اسمارت فون ها در حال جایگزین شدن با کتب و صفحات تاچ اسکرین با اجساد هستند. این گجت ها با صرف هزینه های کمتر و آموزش بهتر، می توانند کمک فراوانی به علم پزشکی بکنند. هر چند دوران دانشجویی ما در سالن تشریح، بدون این امکانات و ابزارها گذشت اما امیدواریم به زودی شاهد ورود Virtual dissection table به دانشگاه هایمان باشیم. صفحه فروش این گجت را نیز می توانید در اینجا پیدا کنید.

در ویدیوی ادامه مطلب، معرفی این گجت و طریقه کار با آن را خواهید دید. اگر کافی نبود، در اینترنت می توانید ویدیوهای فراوان دیگری نیز درباره Virtual dissection table پیدا کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 12973
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1